www.ekivolos.gr          

   http://ekivolosblog.wordpress.com

 

 

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: ekivolos@gmail.com

                                  ekivolos_@hotmail.com

                                  ekivolos@ekivolos.gr

 

   

  Η ταυτότητά μας    ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 

«Όποιος σκέπτεται σήμερα, σκέπτεται ελληνικά,

έστω κι αν δεν το υποπτεύεται.»

                                                                                                                 Jacqueline de Romilly

«Κάθε λαός είναι υπερήφανος για την πνευματική του κτήση. Αλλά η ελληνική φυλή στέκεται ψηλότερα από κάθε άλλη, διότι έχει τούτο το προσόν, να είναι η μητέρα παντός πολιτισμού.» 

                                                                                                                                                                     U.Wilamowitz

     

ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

«Τό ἑλληνικό μέτρον εἶναι τό πένθος τοῦ Λόγου»

Παναγιώτης Στάμος

Κλασσικά κείμενα-αναλύσεις

Εργαλεία

Φιλολόγων

Συνδέσεις

Εμείς και οι Αρχαίοι

Η Αθηναϊκή δημοκρατία

Αρχαία

Σπάρτη

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Θουκυδίδης

Το Αθηναϊκό πολίτευμα 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΝΤΕΙΑ

Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

 

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

 

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ

 

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

 

 

 

ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

 

 

 

 

 

 1η ομιλία  2η ομιλία  3η ομιλία  4η ομιλία

Γιατί μας ενδιαφέρει ο 5ος αιώνας, εμάς που ζούμε στον 21ο, σ’ έναν κόσμο τελείως διαφορετικό απ’ αυτόν που γέννησε το «θαύμα»; Οι ομιλίες θα επικεντρωθούν στην καλλιτεχνική δημιουργία, στην αρχιτεκτονική και τη γλυπτική, στην επικαιρότητα της τραγικής και της κωμικής σκέψης και στην επινόηση της αφήγησης σε πεζό λόγο από τους ιστορικούς Ηρόδοτο και Θουκυδίδη. Θα δοθεί σημασία στο ιστορικό πλαίσιο και στα μεγάλα γεγονότα, από τους Περσικούς Πολέμους ως την ήττα της Αθήνας στον Πελοποννησιακό Πόλεμο, με συνεχείς αναφορές στην απανταχού παρούσα μορφή του Σωκράτη, του «οίστρου» της πόλης, στη δίκη του και τον θάνατό του, ο οποίος σφράγισε την περίοδο της δόξας της Αθήνας.